Espereu, per favor...
Espereu, per favor...
Selecciona una llengua
Seu Electrònica AJUNTAMENT DE TAVERNES DE LA VALLDIGNA
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE TAVERNES DE LA VALLDIGNA

Selecció personal funcionari AUXILIAR ADMINISTRATIU (Grup C2)

Escut de AJUNTAMENT DE TAVERNES DE LA VALLDIGNA
Seu Electrònica > Selecció personal funcionari AUXILIAR ADMINISTRATIU (Grup C2)

Selecció personal funcionari AUXILIAR ADMINISTRATIU (Grup C2)

Des del dia 02/10/2024 fins al dia 11/10/2024

NOM i OBJECTE DEL TRÀMIT

Selecció personal funcionari AUXILIAR ADMINISTRATIU (Grup C2)

1 plaça

ADMISSIÓ PROVES SELECTIVES

Per a participar en els processos de selecció convocats per l’Ajuntament d’acord amb les bases corresponents.

S’hi poden presentar totes les persones que complisquen els requisits indicats en les bases de la convocatòria i que desitgen participar en el procediment selectiu de personal convocat per l’Ajuntament.

REQUISITS

Tenir la titulació de graduat en Educació Secundària Obligatòria, o equivalent, o be, estar en condicions d’obtindre’ls en la data en què acabe el termini de presentació d’instàncies

Numereu i detalleu en la sol·licitud els mèrits que, en el seu cas, presentareu posteriorment, en haver superat els exercicis eliminatoris de la fase d’oposició.

DOCUMENTACIÓ A APORTAR

És necessari descarregar i emplenar:

  • Instància selecció personal funcionari - AUXILIAR ADMINISTRATIU (Grup C2)

que es troba en l'apartat PLANTILLES DE DOCUMENTS A PRESENTAR

NORMATIVA

- Llei 39/2015, d’1 d’octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

- Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.

- Llei 4/2021, de 16 d’abril, de la Funció Pública Valenciana.

FORMES DE PRESENTACIÓ

- Telemàticament:  La sol·licitud es pot presentar a través de la seu electrònica de l’Ajuntament  (https://tavernesdevalldigna.sede.dival.es/), mitjançant els models normalitzats que hi ha en la carpeta ciutadana

- Presencialment (fins que es modifiquen les bases generals per a introduir-hi l’obligació dels aspirants de relacionar-se electrònicament amb l’Ajuntament).

La sol·licitud es pot presentar en les oficines de registre de l’Ajuntament o en qualsevol altra de les previstes en l’art. 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

El model normalitzat de sol·licitud es troba en l’apartat PLANTILLES DE DOCUMENTS A PRESENTAR.

TAXA PARTICIPACIÓ

33,40€ (Ordenança fiscal reguladora de la taxa de proves selectives) Apartat PAGAR TAXES-DRETS D'EXAMEN - TARIFA NORMAL - INGRÉS DEFINITIU

GRUP C2

FORMES DE PAGAMENT

Autoliquidació web: https://tavernes.tributoslocales.es

Vídeo explicatiu del procés de generació de l’autoliquidació:  Vídeo 

Les taxes s’especifiquen en les bases de la convocatòria corresponent.

Amb el model 060 es pot efectuar el pagament en les entitats bancàries col·laboradores o de forma telemàtica en:  Pasarel·la de pagaments

INFORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA

Més informació en la Web de l'Ajuntament

REQUISITS DE LA INSTÀNCIA

  • La instància ha d’anar signada.
  • Permet interessats que siguen persones físiques.

Requisits de la sol·licitud

  • S'ha de signar la sol·licitud
  • El tràmit requereix que la persona sol·licitant s'identifique i signe amb certificat digital
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques
El termini de sol·licitud està actualment tancat
AJUNTAMENT DE TAVERNES DE LA VALLDIGNA - P4624000H
Plaça Major, 1
46760 Tavernes de la Valldigna (València)
Precarga de imagen Precarga de imagen